Hoe we het doen

We zijn bereid om net even die extra stap te zetten en doen er alles aan om samen succesvol te worden!

Werkethiek

Skyhigh Sales is niet zomaar een extern bedrijf dat even de acquisitie doet. Nee, er gaat een intensief inwerktraject aan vooraf voordat we starten met onze acquisitiediensten. Dit doen we om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen en ons commitment duidelijk te maken. Het doel is dan ook altijd om aan te voelen als een verlengstuk van uw bedrijf en om toegankelijk te zijn voor interne medewerkers.

Een Skyhigh Sales topper is:

Skyhigh Sales leadgeneratie

Kernwaarden

Binnen de organisatie is er erkende kennis en ervaring met communicatie, commercie en klantcontact. Hierdoor kunt u met vertrouwen uw acquisitieproces bij ons onderbrengen. Door onze ervaring weten wij elke klantbehoefte goed aan te voelen en juist in te spelen op de dynamiek in het team of de rest van de organisatie. We weten ons straks dan ook op de juiste manier te verplaatsen in uw branche door extra nadruk te leggen op uw specifieke branche tijdens ons onboardingstraject. Uiteindelijk functioneren we zo als een gelijkwaardige gesprekspartner voor uw toekomstige klanten. We zijn het immers gewend om te communiceren op ieder niveau.

Geen punt of het de directeur of de HR manager betreft, we passen onze vorm van communicatie zo aan dat deze altijd goed aansluit op de persoonlijke eigenschappen van onze gesprekspartners. Op die manier weten we een juiste klik te maken en direct een relatie op te bouwen. Door betrokken te blijven bij de situatie van elke prospect kunnen we succesvol zijn op zowel de korte- als lange termijn. Kwaliteit vinden wij dan ook belangrijker dan kwantiteit. Eerlijkheid wint!

We zijn dan ook ten alle tijden transparant richting onze opdrachtgevers. Niet alleen door het feit dat wij alle activiteiten inzichtelijk maken in de vorm van maandelijkse rapportages, maar ook omdat u tijdens het gehele proces altijd contact heeft met de vertegenwoordiger van uw bedrijf en altijd de mogelijkheid krijgt om gesprekken van deze persoon mee te luisteren.

Ethische closers

Vanuit een passie voor sales zijn we oprecht intrinsiek gemotiveerd om elke dag weer beter te willen worden. Samenwerken met een Skyhigh professional moet voelen als een interne collega. Dit waarborgen wij door proactief feedback op te halen en cruciale informatie in het salesproces te delen. We zijn dan ook flexibel en bereid er alles aan te doen om samen succesvol te worden.

We leggen de nadruk op persoonlijke verkoop, omdat we altijd relaties willen opbouwen met potentiële klanten. We opereren dan ook op basis van vertrouwen en respect en zullen onze expertise dan ook altijd ethisch gebruiken. Alleen als de klant er goed aan doet om tot aanschaf over te gaan, zijn wij er om hen dat in te laten zien en onterechte bezwaren uit de weg te gaan. We noemen onszelf dan ook graag: ‘ethische closers’. Het voordeel daarvan is dat we problemen of ontevredenheid naderhand voorkomen. De doelgroep is immers groot genoeg om ons enkel te richten op de gewenste prospects.

Verbindend zijn

Het belangrijkste aspect van verkopen is en blijft voor ons verbindend zijn. Wij verbinden uw bedrijf aan de hand van telefonische acquisitie met uw doelgroep. Verkopen lijkt vaak gericht te zijn op winnen en het binnenhalen van een nieuwe klant. Daar zit een kern van waarheid in, maar het moet volgens ons niet ten koste gaan van alles. Als een klant nu niet behoort te kopen, kiezen wij er expres voor om dit proces uit te stellen en daarmee de kans op een customer for lifetime te verhogen, wat uiteindelijk meer rendeert dan die ‘ene snelle sale’. De lange termijn relatie staat altijd centraal!

Waarom u kiest voor een Skyhigh Sales topper:

1. We zijn gemotiveerde bellers

Bellen is een vak apart. Daarom werken er bij Skyhigh Sales alleen maar gepassioneerde professionals. Onze sales experts zijn nauw betrokken bij jullie merk, filosofie en doelgroep en kunnen zodoende dienen als een enthousiaste en gemotiveerde ambassadeur van uw bedrijf.

2. We zijn goedkoper

Eigen verkopers in dienst nemen en een eigen salesafdeling runnen vereist veel aansturing, overhead kosten en administratie. Daarbovenop werken de meeste accountmanagers naast met loonkosten en andere vaste lasten ook nog eens met bepaalde bonusstructuren. Om het maximale resultaat te halen, is dan ook constante (verkoop)training, sturing op verkoopcijfers en het motiveren van je verkopers noodzakelijk. De salesafdeling moet als een geoliede machine draaien. Dit kost u al gauw extra uren, geld en energie en levert niet te vergeten de nodige stress op. Wanneer u de sales aan ons uitbesteedt, vervallen alle bovenstaande kosten en uitdagingen en hebben jullie per direct beschikking over een professionele salestopper, die op basis van ‘no cure, no pay’ aan de slag gaat.

3. We zijn gespecialiseerd in new business

Wij zijn specialisten in ons vakgebied en brengen die professionaliteit ook over aan uw klanten. Niet alleen onze manier van communiceren zal een positieve indruk wekken, ook onze werkwijze. We werken namelijk met unieke, bewezen belmethoden. Aan de hand van verfijnde vraagtechnieken vragen we de klantbehoefte tot in detail uit. Door uw business eigen te maken voordat we gaan bellen weten we precies hoe we de klantbehoefte moeten beantwoorden. Professionals binnen Skyhigh Sales hebben namelijk erkende ervaring met accountmanagement, vooral in het gedeelte verkoop (new business). Verder kun je ook vertrouwen op ons onderhandel- en overtuigingsvermogen. We hebben namelijk inzicht in hoe organisaties en processen werken. Hiermee verhoogt u zelfs de kwaliteit van uw sales diensten.

4. We hebben een 100% focus

Wij leveren gegarandeerd meer omzet op voor uw bedrijf. Leads en afspraken zijn daarvoor ons middel. Door dagelijks niks anders te doen dan acquisitie houden wij de focus op uw sales activiteit(en) en hebben we ruim de tijd om alle belangrijke aspecten te doorlopen. Zo zorgen we consistent voor nieuwe klanten.

5. We verhogen de positieve naamsbekendheid

Door elk gesprek als een ‘champions league’ finale te zien zorgen wij er ten alle tijden voor dat we een positief visitekaartje zijn voor uw organisatie. Zo verhogen we niet alleen de positieve naamsbekendheid van uw merk, maar bouwen we ook relaties op met prospects voor de toekomst. Zodra de tijd rijp is, weten ze dan ook juist u te vinden in plaats van de concurrent.

6. We hebben een hogere conversie

Door specifiek stil te staan bij de behoeften van potentiële klanten, weten we hoe we relevante informatie boven tafel moeten krijgen om het koopgedrag op de juiste manier te stimuleren. Dit verhoogt niet alleen de conversie van eigen salesgesprekken, maar ook die van accountmanagers in de vorm van gedeelde acquisitie (afspraken maken).

Video afspelen