De organisatie Skyhigh Sales is in het leven geroepen om bedrijven en hun salesproces naar een hoger level te helpen, ‘Skyhigh’ zelfs. Dat doen we samen, door niet alleen effectief om te gaan met de sales, maar ook stil te staan bij het huidige verkoopproces en de optimalisatie daarvan.
Hoe cliché het ook mag klinken: Skyhigh Sales is oprecht ontstaan vanuit een passie voor sales. Dit is zo ontstaan vanuit de eigen ontwikkeling op het gebied van commerciële communicatie. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat het opdoen van meer saleskennis en groei in ervaring resulteert in meer plezier tijdens het bellen. Elke professional binnen Skyhigh Sales deelt deze visie. Door de salesactiviteiten van organisaties zo goed mogelijk te ondersteunen, dragen wij bij aan een verhoging in omzet en een positieve naamsbekendheid.
Helaas roept het begrip ‘Sales’ vandaag de dag nog steeds negatieve associaties op, zoals: ‘Gladde verkopers met mooie praatjes’. Elke goede verkoper weet dat je sales ethisch moet aanvliegen en slechts dient te verkopen als je een klant oprecht beter maakt met jouw oplossing. Vanaf dat punt ben jij eigenlijk degene die mensen helpt en hen laat inzien waarom het slim is om juist tot koop over te gaan, omdat het de verlichting brengt die men zoekt. We zien vaak genoeg dat bezwaren onterecht zijn, maar dat kopers vast zitten in bepaalde ‘buying beliefs’ of te veel vasthouden aan slechte ervaringen uit het verleden. Aan ons de mooie taak om onterechte bezwaren uit de wereld te helpen.
Met specialistische kennis en ervaring op het gebied van sales zijn wij een betrouwbare partner voor het aanbrengen van nieuwe klanten (met name door middel van telefonische- en beeldverkoop). Wat de wens ook is, sales uitbesteden of een flexibele kracht voor een salesoperatie, wij denken graag met u mee. Binnen Skyhigh Sales denken wij dan ook altijd in mogelijkheden.
Skyhigh Sales bestaat uit verkoopexperts gespecialiseerd in telefonische communicatie, want laten we eerlijk zijn, acquisitie en het zogeheten ‘cold calling’, is en blijft een vak apart. Daarbij is het ook nog eens zo dat onze salestoppers daadwerkelijk lol hebben in het voeren van acquisitiegesprekken, waar veel hedendaagse accountmanagers hier juist tegenop kijken. Dit heeft niet alleen een positief effect op jullie klanten, maar geeft ook vertrouwen in een lange termijn partnership. Wij gaan met plezier door met dat waar we goed in zijn!
Het voeren van krachtige en inhoudelijke verkoopgesprekken vergt dus specifieke vaardigheden, wat ook weer uiteenloopt bij verkoop op locatie, telefonische- of beeld verkoop. Het voordeel van onze kwalitatieve diensten is dat je enkel klanten ontvangt die gecommitteerd zijn wat betreft het afnemen van jouw product of dienst.
Ons einddoel is dan ook om de verkoopresultaten van bedrijven te stimuleren en zo een positieve impact te maken op de bedrijfsdoelstellingen van onze klanten. We doen dit met name voor bedrijven die niet de capaciteit in huis hebben (gebrek aan mankracht of het ontbreken van de juiste kennis), maar ook voor clubs die zelf geen tijd hebben voor ‘outbound prospecting’ of zich daar liever niet mee bezig willen houden, omdat zij zich willen focussen op de core business.
Met specialistische kennis en ervaring op het gebied van telefonische acquisitie zijn wij een betrouwbare partner voor het aanbrengen van nieuwe klanten
Veel partijen doen het al goed met hun huidige klanten en de bijkomende mond-tot-mond reclame waar nieuwe klanten uit voort vloeien. Het is echter wel zo dat u proactief uw doelgroep moet gaan benaderen als u structureel en consistent wil blijven groeien! Op de meest effectieve manier dan wel te verstaan: persoonlijke acquisitie. Voor clubs die willen blijven (door)groeien, harder dan zij zelfstandig kunnen, zijn wij de ideale match!
Wij zoeken ambitieuze clubs die onze drive en werkethiek kunnen waarderen en andersom. Aan de hand van continu nieuwe afspraken en klanten aanleveren zorgen wij voor extra omzet voor uw bedrijf. Vooral interessant als u niet over de capaciteit beschikt (zoals: mensen of de juiste kennis), maar ook als u bijvoorbeeld helemaal niet van (koude) acquisitie en verkopen houdt. Focus dan op de core business en laat de experts het werk voor u doen!
Lees hier meer over onze werkethiek…
We maken gebruik van functionele en analytische cookies.
Meer hierover in onze privacy statement.