Gedeelde acquisitie staat ook bekend als kwalitatief hoogwaardige afspraken maken.
We maken kwalitatieve en dus commercieel kansrijke afspraken voor uw accountmanagers. Wat een goede afspraak is, bepaalt u zelf! Wij gaan prospects proactief benaderen, zullen het eerste contact zijn en direct de eerste interesse wekken voordat zij met een expert binnen de organisatie het gesprek aangaan. Dit is met name van toepassing als de klantvraag en het aangeboden product of de dienst zo uniek is dat jarenlange specialistische kennis is vereist voor het beantwoorden van uitzonderlijke vragen om over te kunnen gaan tot aanschaf van het product of de dienst.
Onze taak is dan vooral om de potentiële klant volledig te kwalificeren en voldoende interesse te wekken en vanuit daar een vervolgafspraak in te plannen met de expert. Dit verhoogt niet alleen de closing rate van de interne expert, maar ook het aantal kwalitatieve leads en besparing in tijd die de expert efficiënter kan besteden (door meer gesprekken aan te kunnen gaan, bijvoorbeeld). Bij het maken van afspraken met nieuwe prospects staan we onder andere stil bij het afstemmen van juiste verwachtingen en spelen we in op de welbekende vraag: ‘What’s in it for them?’.
Het bepalen van de doelgroep gaat in goed overleg. Zo stemmen we samen een lijst af met partijen die overeenkomen met de bestaande klanten en andere kanshebbers. Indien relevant maken we ook een lijst van oude klanten en gewenste partijen. Naast het maken van afspraken is het ook onze taak om prospects te ‘nurturen’ (binnen de sales betekent dit het voeden van potentiële klanten door regelmatig met de lead contact te houden). Door de prospects continu van informatie te blijven voorzien, check-ups te doen, een band op te bouwen en meer, zal de kans waarop de prospect uiteindelijk klant wordt toenemen.
Contactmomenten waar niet direct iets uitkomt, zien wij bij Skyhigh Sales dan ook niet als verloren tijd. We blijven juist de ontwikkeling van deze partijen volgen en hier kundig op inspelen, maar belangrijker nog: de band tussen de beslisser en uw bedrijf verstevigen. Zodra de tijd rijp is, zullen wij met deze aanpak vooraan staan als de prospect van gedachte verandert. Wij hebben de technieken in huis om op de juiste momenten contact te hebben en het doorzettingsvermogen om óók op de lange termijn succesvol voor u te zijn.
We maken gebruik van functionele en analytische cookies.
Meer hierover in onze privacy statement.